Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El Trofeu Platja de Palma - Palma s'ha decidit a l'esprint
L’alemany Marcel Kittel arribava al trofeu de la Challenge com un dels grans favorits a la victòria. El velocista ha estat un dels ciclistes més cercats pels aficionats a la sortida a la Platja de Palma, igual que el seu compatriote Andre Greipel. L’alemany, campió al tour de Gabon la setmana passada, s’ha deixat veure avui, per primera vegada, en aquesta edició de la volta ciclista.
Quatre corredors han protagonitzat la primera fuga i han controlat bona part de la cursa. El pilot, però, els ha donat caça entre Esporles i Establiments, quan quedaven 52 quilòmetres per a la meta. Tots els ciclistes han iniciat junts l’ascens al Coll de Sa Creu. El primer a coronar el port, de tercera categoria ha estat Lluís Mas, de l’equip Movistar. El de ses Salines ha guanyat el premi de la muntanya.
Però la majoria no ha afrontat el final amb la mateixa calma. Al darrer quilòmetre, el pilot ha posat la directa i l’etapa s’ha decidit a l’esprint després de 160 quilòmetres. El vencedor ha estat Kittel. El corredor del Katusha, que ha guanyat etapes a les tres grans voltes, ha creuat la meta seguit de Timmothy Duopont, del Wanty Gobert, i Hugo Hofsteter, de l’equip Cofidís.
Joan Martí Bennassar, de la selecció espanyola de ciclisme en pista, ha estat el balear més rapid de l’etapa.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €