Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

Els investigadors estan pendents dels resultats de les anàlisis toxicològiques de la parella que tardaran un parell de setmanes
Continua la investigació per esclarir les circumstàncies de la mort de la parella d’alemanys trobats a la urbanització Las Palmeras, a Llucmajor. Els investigadors creuen que ell se suïcidà al passadís. A ella la trobaren al llit. En la nota que deixà l’home no s’autoinculpa de la mort de la seva parella, Stefani.
Després de practicar-los les autòpsies, els agents descarten un episodi de violència física com a causa de la mort d’ella. Ara estan pendents dels resultats de les anàlisis toxicològiques que tardaran un parell de setmanes.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions