Incendi a una casa de Porto Cristo amb una dona i una nina afectades
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
No hi ha hagut gaire dificultat en entrar i sortir de Ciutat en hora punta
Les vacances d’estiu acaben i les escoles es tornen a omplir. L’alerta meteorològica ha marcat aquest primer dia i ha fet que moltes famílies sortissin abans de casa per evitar qualsevol ensurt.
El sol ha imperat durant tot el matí. Les vies d’entrada i sortida de Palma han experimentat el mateix trànsit d’un dia qualsevol. Més de 170.000 nins i nines començaran aquest nou curs escolar. Per alguns hi ha encara més nervis per encetar noves etapes.
Nous cursos, noves assignatures i, fins i tot, en alguns casos, nous professors. Però, per als protagonistes de la jornada, el millor de tornar és sempre el mateix: retrobar-se amb els companys i passar-ho bé.
El bon temps i la manca de pluja han permès als nins gaudir de la tornada a l’escola. I als pares, anar més relaxats ja que no han tingut gaire dificultat en entrar i sortir de Ciutat en hora punta.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya