A les 20.00 hores també s'han activat alertes grogues per pluges intenses i rissagues de gairebé un metre
El canvi de temps que està experimentant Menorca en les darreres hores ha obligat a suspendre una nova convocatòria dels Vespres d’Art a Baixamar, que s’havia d’haver celebrat aquest dissabte vespre al Port de Maó (entre la costa d’en Reynés i la de Corea) i que havia d’aplegar una vintena d’artistes i actuacions musicals.
L’activitat, que es duu a terme durant l’estiu un cop al mes, ha quedat ajornada per la triple alerta meteorològica que s’ha activat a les vuit del capvespre. Es tracta de dos avisos grocs per pluges intenses i risc de rissagues de 90 centímetres i un altre de taronja per tempesta que pot anar acompanyada de fortes ratxes de vent, important aparat elèctric i calabruix gruixut.
Es preveu que les alertes es puguin desactivar a primera hora de la matinada.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Es tracta d'un britànic de 40 anys