L’escena de la música electrònica local es fa un lloc al gran concert ‘Patrona’
Hi participen Alex Losa, Lady Gosya, Isaac Indart i Freenipples al costat dels internacionals Rudimenta i John Newman
Es va detectar per primer cop el 2020 a l'estany des Peix. Des de llavors, s'ha reproduït considerablement, fins al punt de poder guanyar terreny a les espècies autòctones
L’alga Batophora, tot i ser pròpia del golf de Mèxic, ha trobat a l’estany des Peix un lloc idoni on instal·lar-se i reproduir-se. El març del 2020 va ser quan es va detectar per primer cop i ocupava un 18 % del total de la costa de l’estany des Peix, però aquesta xifra ha augmentat considerablement en tan sols dos anys, fins al punt que podria guanyar terreny a les espècies autòctones.
A l’estany des Peix, ha estat a l’únic indret de les Balears on s’ha detectat l’alga Batophora, i es creu que podria haver-hi arribat amb algun dels vaixells que visiten Formentera.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Hi participen Alex Losa, Lady Gosya, Isaac Indart i Freenipples al costat dels internacionals Rudimenta i John Newman
El Pregó de les festes de la Mare de Déu de Gràcia serà aquest diumenge a les nou del vespre
L'Associació d'Empresaris d'Oci demanen més vigilància en aquesta zona