Presó comunicada i sense fiança per al detengut per l’agressió sexual a una dona ingressada a Can Misses
La víctima ha estat traslladada a una habitació individual per ser atesa, acompanyada de la seva família
Si l'any 2016 hi havia devers 15 metres quadrats d'aquesta alga al voltant de l'Illa de l'Aire, ara ja són més de 80 els metres quadrats que ha colonitzat
L’Aspargopsis taxiformis, una alga invasora d’origen australià, colonitza el fons marí de la Reserva Marina de l’Illa de L’aire, a l’est de Menorca. És una alga molt plantosa, però envaeix les praderies de posidònia, i ha trobat a Menorca un hàbitat adient per proliferar.
Des de la seva localització a Menorca fa prop de dues dècades, aquesta alga vermellosa, amb branques en forma de plomalls, s’estén per, pràcticament, tota la Reserva Marina de l’Illa de l’Aire. És l’Aspargopsis taxiformis, i ara es troba en plena floració. Tot i que és una alga de gran bellesa estètica, és invasora; es multiplica amb rapidesa i envaeix les praderes de posidònia. Prefereix les zones protegides; pot créixer damunt altres algues o viure damunt roques.
Si l’any 2016 hi havia devers 15 metres quadrats d’aquesta alga —procedent de l’oest d’Austràlia— al voltant de l’Illa de l’Aire, ara —7 anys després—, ja són més de 80 els metres quadrats que ha colonitzat.
La proliferació d’espècies invasores tropicals a la Mediterrània és una de les conseqüències de l’increment de la temperatura de l’aigua de la mar. Els experts asseguren que els paisatges submarins estan canviant amb l’aparició d’espècies que s’adapten millor a les aigües més càlides.
La situació en aquesta zona és només un indicador del que passa a la resta de les Balears, però també a altres zones d’Andalusia, Múrcia i València, que ha colonitzat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima ha estat traslladada a una habitació individual per ser atesa, acompanyada de la seva família
Un delegació d'Andbank acaba d'obrir una oficina a Palma, en recerca de clients que hi obrin comptes a partir del mig milió d'euros