Segueix en estat greu a causa d’una baralla el resident de Formentera
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
El club degà va organitzar un torneig en què participaren Independiente, Collerense i Son Sardina
25 anys d’història es mereixen una bona festa i així ho ha celebrat l’Algaida Femení. Fa 25 anys el club de la part forana va ser el primer a apostar per la igualtat i ahir vespre tocava commemorar aquesta fita. Per això, els 4 clubs més veterans de les illes es varen enfrontar en un torneig amistós. L’Algaida com a club degà, l’Independent, el Son Sardina i el Collerense que va ser el guanyador. De fet, l’Algaida celebra enguany el seu segon ascens a la lliga Nacional. El camí no ha estat senzill, però ha pagat la pena.
A la festa no hi varen faltar algunes de les jugadores més veteranes que varen aprofitar per fer-se fotografies i recordar vells temps. Però tampoc algunes de les jugadores més conegudes al futbol femení balear com Pili Espadas que enguany, a banda de ser jugadora del Collerense, també serà entrenadora.
El camí d’aquests 25 anys ha estat una mica més senzill, en part gràcies a clubs com l’Algaida que mai no han deixat de creure que les dones també juguen i molt bé, a futbol.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
Serà aquest pròxim dissabte en un festival per celebrar el vintè aniversari de l'Associació de Músics de Sóller
Els advocats de Francisca Ordóñez neguen que es cobri cap lloguer als ocupants i demanen que el desnonament sigui immediat davant els incidents violents registrats a la finca