Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
Assegura que 9 dels 12 aqüífers de les Pitiüses estan sobreexplotats
L’Aliança de l’Aigua d’Eivissa i Formentera ha presentat la campanya d’enguany per fomentar el consum responsable entre els turistes.
Per aquesta iniciativa, que va començar en 2016, s’han elaborat fulletons i enganxines que es repartiran per hotels, restaurants i empreses de lloguer de vehicles. Informen, per exemple, que tancant l’aixeta mentre ens ensabonem a la dutxa, es poden estalviar fins a 600 gots d’aigua.
L’Aliança assegura que 9 dels 12 aqüífers de les Pitiüses estan sobre-explotats i aposten per utlitzar més les dessaladores, controlar el consum a les zones rurals i sobretot reutilitzar l’aigua.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions