Assegura que 9 dels 12 aqüífers de les Pitiüses estan sobreexplotats
L’Aliança de l’Aigua d’Eivissa i Formentera ha presentat la campanya d’enguany per fomentar el consum responsable entre els turistes.
Per aquesta iniciativa, que va començar en 2016, s’han elaborat fulletons i enganxines que es repartiran per hotels, restaurants i empreses de lloguer de vehicles. Informen, per exemple, que tancant l’aixeta mentre ens ensabonem a la dutxa, es poden estalviar fins a 600 gots d’aigua.
L’Aliança assegura que 9 dels 12 aqüífers de les Pitiüses estan sobre-explotats i aposten per utlitzar més les dessaladores, controlar el consum a les zones rurals i sobretot reutilitzar l’aigua.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes