Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
El promotor assegura que els sondejos es fan en una època a la que no hi ha catxalots ni tortugues babaues
L’Aliança Mar Blava ha denunciat que l’estudi d’impacte ambiental presentat pel projecte de prospeccions Medsalt-2 és “ple d’errors científics i deficiències”.
El promotor, l’Institut Nacional d’Oceanografia de Trieste, a Itàlia, assegura que els sondejos es fan entre octubre i desembre, una època en què, diuen, no hi ha presència de catxalots, rorcuals comuns, tortugues babaues i aus marines.
Unes afirmacions que ha desmentit categòricament la Direcció General de Sostenibilitat de la Costa, que assegura que la presència d’aquests animals es contínua.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703