Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
El promotor assegura que els sondejos es fan en una època a la que no hi ha catxalots ni tortugues babaues
L’Aliança Mar Blava ha denunciat que l’estudi d’impacte ambiental presentat pel projecte de prospeccions Medsalt-2 és “ple d’errors científics i deficiències”.
El promotor, l’Institut Nacional d’Oceanografia de Trieste, a Itàlia, assegura que els sondejos es fan entre octubre i desembre, una època en què, diuen, no hi ha presència de catxalots, rorcuals comuns, tortugues babaues i aus marines.
Unes afirmacions que ha desmentit categòricament la Direcció General de Sostenibilitat de la Costa, que assegura que la presència d’aquests animals es contínua.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata