La població a les Illes Balears, municipi a municipi
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Reivindiquen "una diversificació de l'economia, tot apostant per una modernització del sistema i que tingui en compte uns criteris justos, socialment i ecològicament"
Entitats ecologistes han protestat arreu d’Espanya per exigir un repartiment just dels fons europeus de recuperació per la Covid. A Madrid, una vintena de persones s’ha concentrat davant de la Cibeles. A Barcelona, han protestat davant de la Delegació del Govern amb un pastís gegant. Amb aquest símbol, han reclamat que el gruix dels diners no es destini a les grans empreses, sinó a la salut i al medi ambient.
A Palma, membres de l’Aliança per l’Emergència Climàtica de Mallorca també han prostestat davant la Delegació del Govern. El portaveu de l’entitat, Pere Joan Femenia, reivindica que els fons europeus de recuperació es destinen a “una diversificació de l’economia, tot apostant per una modernització del sistema i que tingui en compte uns criteris justos, socialment i ecològicament”.
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
En l'operatiu hi participen un centenar d'agents de la Policia Nacional, la Guàrdia Civil i l'Agència Tributària
Intentava avisar un camioner per evitar xocar contra el seu vehicle, però ha acabat rebent l'impacte