Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
Diversos establiments opten per oferir pisos de lloguer per aconseguir personal qualificat
La temporada turística escalfa motors, i a les Pitiüses els empresaris encaren la major problemàtica dels darrers anys: la recerca de personal. L’alt preu del lloguer dissuadeix molta mà d’obra de venir a fer feina a l’illa, així que no són pocs els empresaris que els miren de facilitar l’allotjament.
Els gestors de l’Hotel Nobu varen tenir dificultats per completar la plantilla de treballadors ara fa un any, per això varen prendre una decisió dràstica: adquirir 44 pisos de nova construcció. Enguany els tornen a llogar als seus treballadors per el mateix preu: 800 euros cada apartament doble.
A Formentera, el propietari de l’Hotel Cala Saona va decidir també l’any passat allotjar els seus treballadors als seus apartaments turístics, en aquest cas de manera gratuïta. En total va aconseguir donar sostre a 70 persones, la meitat de la seva plantilla.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Creuen que podria procedir d'una embarcació amb persones migrants a bord
Es revisaran els protocols de cara a controlar l'aforament de la plaça Vella de Pollença, durant el Pi