Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
El retard en l'inici de la temporada turística i el confinament preventiu d'alguns inspectors ha col·lapsat a les estacions
L’alta demanda per passar la ITV per part de particulars i empreses de lloguer de vehicles han retardat les inspeccions durant els mesos de pandèmia, la qual cosa ha col·lapsat les estacions.
Tant és així que la de Maó obrirà excepcionalment els dissabtes d’aquest mes, des de les vuit a la una del matí. Les cites concertades amb antelació són ateses amb normalitat, però les noves que se sol·liciten es programen per al cap d’unes setmanes. Escoltam a alguns afectats.
El nombre de cotxes que es poden atendre cada dia depèn del seu estat i antiguitat. Això determina el temps d’inspecció, fent que s’acumulin les cites al llarg dels dies. Escoltam a la Consellera de Mobilitat de Menorca, Francesca Gomis.
Una solució passa per contractar nous inspectors, la qual cosa es considera inviable a curt termini, pel procés de formació que es requereix. El Consell espera estabilitzar la situació en poques setmanes.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor