Cristóbal Roldan recorda als equatorians residents a les Illes que estan cridats a votar el 4 de febrer al referèndum sobre temes importants per al futur del país
L’Ambaixada de l’Equador a Espanya ha tractat ja 4.000 casos d’afectats per les hipoteques. L’ambaixador, Cristóbal Roldan, que ha visitat aquest dimecres els estudis d’IB3 Televisió, ha explicat que garanteix el servei jurídic i psicològic als equatorians afectats per les hipoteques i els desnonaments.
Roldán és a Mallorca per conèixer de primera mà la situació dels equatorians a l’illa i també, diu, per recordar-los que estan cridats a les urnes dia 4 de febrer per decidir en referèndum sobre alguns temes clau en el futur del país.