Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Manley, en contra del frau de les reclamacions falses
Les reclamacions falses són un delicte al Regne Unit, però el fet és que és una pràctica que ha augmentat un 700% i ha suposat 60 milions d’euros al sector hoteler en el darrer any. Una qüestió que, diu l’ambaixador del Regne Unit a Espanya, ja està en mans del Ministeri de Justícia del seu país. Un dels objectius és lluitar contra els bufets d’advocats que promouen aquest frau.
Simon Manley ha parlat també del Brexit. En un trobada organitzada pel diari “Majorca Daily Bulletin” s’ha mostrat optimista pel que fa als possibles efectes que pugui tenir la sortida del Regne Unit de la UE en el turisme. Diu que no té per què afectar-lo de manera negativa i més tenint en compte el creixement de l’economia britànica, situat en el 2%.
L’ambaixador britànic a Espanya ha assegurat, també, que el seu és un país que té els braços obert a la inversió estrangera i que, per tant, el Brexit no afectarà els espanyols que viuen al Regne Unit ni a les empreses espanyoles que hi tenen seu. Qüestions, totes aquestes, que Manley també ha tractat amb la presidenta del Govern, Francina Armengol.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys