Un 60% de l’alumnat del CEIP Son Pisà no ha anat avui a classe com a protesta per la incorporació de Miquel Roldán
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
Està prevista una remodelació de l'immoble, però abans se n'ha de consolidar l'estructura.
159
L’ambulatori del Carme, a Palma, continua tancat. Un any després l’IBSalut no s’hi ha fet cap actuació. Està prevista una remodelació de l’immoble, però abans se n’ha de consolidar l’estructura.De moment, però, com dèiem, no s’hi ha fet res. Aquest tancament va fer que els professionals que hi feien feina es traslladassin a l’Hospital General. Encara es continuen queixant de la manca d’espai per poder atendre els pacients. També diuen que no poden ventilar les consultes perquè hi entren coloms. Una situació que s’allarga en el temps i a la qual no veuen una solució a curt termini.
A final del 2020, els més de 50 professionals sanitaris que feien feina a l’ambulatori del Carme varen ser traslladats a la primera planta de l’Hospital General. Les instal·lacions es varen adaptar per poder assumir les consultes. Però, des d’un primer moment, els treballadors es queixaven de la manca de ventilació i d’espai. Unes queixes que continuen avui dia. La delegada de prevenció d’UGT, Maria José Cordero, explica que la sala d’espera de les consultes externes és molt petita i, per respectar la distància de seguretat, els pacients han d’esperar a ser atesos en un altre lloc. A més, diu, no totes les consultes tenen llum natural i no poden ventilar els espais perquè hi entren coloms. Uns animals que viuen a la segona planta, que està abandonada. Cordero explica, a més, que amb les pluges del mes de novembre, a l’espai hi va haver goteres. Creu que la qualitat de les instal·lacions sanitàries han de ser excel·lents i critica que les de l’Hospital General no ho siguin.
L’Hospital de Son Espases, centre del qual depèn l’Hospital General, assegura que no té constància d’aquestes queixes. I que els treballadors no les han fetes arribar a la gerència del seu centre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
S'ha detengut el seu destinatari, de 41 anys, per tràfic de drogues
El procés afectarà prop de 400 treballadors i es desenvoluparà en paral·lel a la definició de la RLT