Una nina anomenada Olivia, primer nadó nascut a les Balears el 2026
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
El grup català estrena una cançó optimista on reinventa els seus horitzons musicals
La vacuna és el primer senzill del nou treball de Pepet i Marieta. Un cant a l’amor en temps de distanciament social. “L’amor és la vacuna perquè és tan fort l’amor que és capaç de solucionar qualsevol problema i qualsevol malaltia”, explica Josep Bordes, cantant del grup. “Jo penso que és la força de totes les relacions humanes i el que fa que valgui la pena viure”, afegeix.
Precisament ha estat l’amor el que ha duit Josep Bordes a mudar-se de Barcelona a sa Pobla. I formar una família. Un canvi vital, que també reflecteix l’evolució del grup des que es varen donar a conèixer amb la cançó Me moles. “Ens hem tirat a la música urbana, per exemple” comenta Bordes en relació al seu nou llançament. “Després de 16 anys t’has de reinventar constantment, i al mateix temps has d’obrir horitzons i adonar-te’n que és reinventar-se o morir”.
El nou disc de Pepet i Marieta veurà la llum la tardor de l’any que ve. De moment, cada mes i mig en publicaran una cançó, per no deixar d’injectar petites dosis d’amor.
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario