La vacuna és el primer senzill del nou treball de Pepet i Marieta. Un cant a l’amor en temps de distanciament social. “L’amor és la vacuna perquè és tan fort l’amor que és capaç de solucionar qualsevol problema i qualsevol malaltia”, explica Josep Bordes, cantant del grup. “Jo penso que és la força de totes les relacions humanes i el que fa que valgui la pena viure”, afegeix.
Precisament ha estat l’amor el que ha duit Josep Bordes a mudar-se de Barcelona a sa Pobla. I formar una família. Un canvi vital, que també reflecteix l’evolució del grup des que es varen donar a conèixer amb la cançó Me moles. “Ens hem tirat a la música urbana, per exemple” comenta Bordes en relació al seu nou llançament. “Després de 16 anys t’has de reinventar constantment, i al mateix temps has d’obrir horitzons i adonar-te’n que és reinventar-se o morir”.
El nou disc de Pepet i Marieta veurà la llum la tardor de l’any que ve. De moment, cada mes i mig en publicaran una cançó, per no deixar d’injectar petites dosis d’amor.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos