Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Fa cinc anys que esperen aquesta ampliació i han hagut de fer servir barracons per poder acollir a tots els alumnes
L’any que ve començaran les obres d’ampliació de l’Escola Pública Blai Bonet de Santanyí. La Conselleria d’Educació ha anunciat aquesta setmana a l’Ajuntament que invertiran els 2,5 milions que els ha deixat el consistori per fer un edifici de dues plantes just davant l’actual escola.
Segons la batlessa, fa cinc anys que esperen aquesta ampliació i han hagut de fer servir barracons per poder acollir a tots els alumnes. El Consistori santanyiner també s’ha mostrat molt satisfet després de saber que l’any que ve tornaran a fer Primària a l’escola des Llombards.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992