Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

L'equip d'Oriol Pagès perd a la pista del Benicarló (69-64), un partit marcat per les pilotes perdudes i el desencert en el tir exterior
A la LEB Plata, l’Hestia Menorca no jugarà la final de la Copa. L’equip d’Oriol Pagès, que va anar bonibé sempre a remolc durant els quaranta minuts, va perdre a la pista del Benicarló (69-64). Un resultat que afegit a l’apurada victòria del Barça a la pista del Cornellà, atorga als blaugrana la condició de finalistes.
L’Hestia Menorca va entrar al partit amb un estat d’agitació que no va saber corregir al llarg dels quaranta minuts. L’objectiu de la Copa, lluny de ser una il·lusió, va pesar com una llosa. El Benicarló, amb un 7-0 de sortida, se’n va aprofitar. Així ho reconeixia l’entrenador Oriol Pagès.
Urko Otegi (9 punts i 7 rebots) i Alberto Corbacho (11 punts i 3 triples) van liderar els pocs moments bons dels menorquins, que van arribar a estar cinc punts amunt. Però, la vintena de pilotes perdudes i la manca de l’encert habitual en el llançament exterior a l’hora de la veritat, van impedir l’Hestia opositar al triomf. A més, el Benicarló es va créixer i va imposar el seu joc.
El bitllet de la final de la Copa de la conferència Est serà pel Barça, que va patir per treure el seu partit a la pista del Cornellà (66-69).
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Segons ha pogut saber IB3 Notícies, la víctima és de nacionalitat estrangera i vivia en aquesta finca situada a prop de l'hipòdrom