L’antic Teatre “Salón“desCastell, l’únic que queda al poble, ja és públic. Després d’anys de negociacions, l’Ajuntament l’ha adquirit per manco de 400.000 euros. Aquest popular escenari de varietats va tancar les portes ara fa setze anys i actualment es troba en estat d’abandonament.
Ara és un edifici en estat d’abandonament, però durant vint anys va acollir-hi centenars d’espectacles i actuacions teatrals. Andrés Ferrer, que fou qui va posar en marxa l’antic Teatre Salóndes Castell, els recorda com els més feliços de la seva vida. Després de setze anys tancat, encara té molt present la darrera nit. Són records que el fan posar nostàlgic, però el consola saber que el seu teló és més a prop de tornar-se a aixecar.
L’Ajuntament, que acaba d’adquirir l’edifici, té previst rehabilitar-ne l’estructura i convertir-lo, de nou, en un espai cultural. Amb tot, esperen poder començar les obres el 2022 i reinaugurar-lo dins aquest mandat.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina