Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Fins ara, tot i tenir un valor històric important, ni l'antic velòdrom des Tirador ni la fàbrica de Can Ribas no estaven protegits.
El velòdrom des Tirador fa tres anys que pertany a l’Ajuntament de Palma. Actualment la degradació de les instal·lacions, que el segle passat varen ser les més importants de l’Estat, és evident i les edificacions estan ocupades per una desena de persones.
L’Ajuntament vol recuperar l’espai per afegir-lo a la falca verda de la ciutat.
També, el futur de la fàbrica de Can Ramis ja està definit: acollirà un centre dedicat a l’art del circ, tot i que, com en el cas del velòdrom, encara no forma part del catàleg de patrimoni de Palma.
L’Ajuntament de Palma inclourà el Velòdrom i Can Ribas al Catàleg de Patrimoni durant els pròxims mesos i té la intenció d’executar els dos projectes dins aquest mandat municipal. El velòdrom de Tirador de Palma, un temple del ciclisme en decadència
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou