Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Tant dissabte com diumenge, les boires es repetiran, principalment durant les primeres i darreres hores del dia
Fotografia d'Isabel Alomar a Cala Rajada.
59Després d’uns dies amb temperatures màximes de rècord, encaram un cap de setmana amb una lleugera refrescada. No notarem grans canvis, perquè l’anticicló continuarà marcant el tipus de temps que tendrem, però el seu nucli més càlid quedarà més al sud, per la qual cosa difícilment es repetiran els registres de gairebé 27 ºC que s’assoliren el passat dijous a Eivissa.
Fotografia feta per Martí Pons a Ciutadella.
Les boires també continuaran protagonitzant les primeres hores del dia. Unes boires que han afectat amb una certa persistència sobretot punts pròxims a la costa, i tant dissabte com diumenge aquesta situació es pot repetir, principalment durant les primeres i darreres hores del dia. El sol també lluirà durant bona part de la jornada, només enteranyinat per alguns intervals de niguls alts. Una situació que, en general, probablement es mantendrà durant la primera meitat de la setmana que ve.
Dissabte 27. Boires a primeres hores, amb alguns intervals de niguls prims durant la resta del dia. Ambient càlid arreu, però amb màximes una mica més baixes, entre els 19 i els 23 ºC. Vent fluix del nord-est i mar encalmada, només amb el matís de qualque àrea de maror al nord de Menorca.
Diumenge 28. Situació molt semblant quant a l’estat del cel, amb la formació de bell nou d’algunes boires a primeres hores, localment persistents, i sol amb niguls prims després. Les temperatures poden gotejar una mica més a la baixa, però les màximes encara superaran bé els 20 ºC a Mallorca i Pitiüses. Vent fluix de component est. Mar molt tranquil·la en general, amb algunes àrees de maror al llevant d’Eivissa i Formentera.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia