Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'edifici s'ha tapiat per seguretat fins que es reprengui el projecte després de l'estiu
El projecte de reforma i rehabilitació de l’antiga peixateria de Pollença s’haurà de replantejar per mor de les excavacions arqueològiques que s’hi han fet. El nou equip de Govern diu que l’estructura ha estat modificada, i impossibilita ara, la reforma inicial, tal com s’havia redactat. L’oposició tem que el batle nou no respecti l’essència de l’edifici i s’hagi de començar el projecte de bell nou.
Les obres de l’antiga peixateria estan paralitzades per mor de l’inici de la temporada turística. L’Ajuntament ha optat per tapiar amb fustes tot el recinte per motius de seguretat, de cara a les festes de la Patrona, i també per la mala imatge que feia en un dels punts més turístics del poble. Quant a la reforma que hi ha projectada, el batle, Tomeu Cifre, diu que les excavacions que s’hi feren fa uns mesos han alterat la configuració de l’edifici, se n’ha modificat la planta principal i ara el projecte no es correspon amb l’inicial. Per tant, proposen començar-lo de bell nou, tot i que això suposi rescindir el contracte amb l’empresa que ha fet les obres fins ara.
Per altra part, l’oposició tem que la intenció del nou consistori sigui modificar el projecte de la peixateria i es perdi l’essència d’un edifici tan emblemàtic, quan ja hi ha un projecte aprovat i subvencionat.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
S'hi han instal·lat alumnes i mestres de Xipell, una escoleta del Bisbat que s'ha de reformar
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació