Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
En només un mes, els ocupes han passat de ser dos a dotze
Així comença la història d’aquest jove com a ocupa a l’antiga presó de Palma. Fa un mes hi vivien dos, però ara ja en viuen 12, animats per l’efecte crida. No tenen ni llum ni aigua però s’organitzen per netejar les zones comunes i diuen que en comunitat es protegeixen millor de la duresa del carrer. Asseguren que l’antic centre penitenciari de Palma està ara millor que sense ells.
Es dutxen i mengen a l’alberg de Ca l’Ardiaca, alguns cerquen feina de jardiner o de cambrer i d’altres es guanyen uns doblers ajudant a aparcar cotxes al carrer. Un grup viu en aquest edifici, però una parella ho fa on era l’antiga residència del director de la presó. La dona va denunciar aquest dimarts que el seu home l’havia agredida i havia calat foc algunes pertinences. Les flames es podien veure des de la carretera de Sóller i els bombers varen haver d’intervenir per sufocar-les. La Policia Nacional va detenir l’home acusat d’un delicte de violència masclista i per haver provocat l’incendi.
El solar és propietat de l’Ajuntament de Palma després que el permutàs per dos terrenys amb el Ministeri de l’Interior.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Les proves d'accés a la universitat es fan fins dijous a les quatre illes amb un nou sistema de control contra el frau i un reforç del transport públic cap als centres d'examen