Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La taxa de donants a les Balears se situa gairebé en els 55 donants per milió d'habitants, la quarta més alta d'Espanya
L’any 2019 ha estat un any de rècords pel que fa a les donacions d’òrgans i trasplantaments a les Illes. S’han extret 198 òrgans de 62 donants. 36 fetges, 22 pulmons, 12 cors, 8 pàncrees i 120 ronyons. Una xifra, aquesta darrera, que ha permès dur a terme 83 trasplantaments renals a Son Espases. La major fita assolida mai aquí.
La taxa de donants a les Balears és de prop de 55 per milió d’habitants. La quarta més elevada del país, per darrere Cantàbria, el País Basc i Múrcia. I a això, expliquen, hi contribueixen les donacions en asistòlia, tècnica que permet des de fa tres anys la donació en aturada respiratòria. 20 s’han fet seguint aquest mètode, que amplia el ventall de possibles donants, que fins aleshores, eren bàsicament pacients que havien mort en accident de trànsit o patit una hemorràgia cerebral.
L’assignatura pendent, diuen ara, és la posada en marxa de la unitat de trasplantaments hepàtics. Encara no hi ha data. El major obstacle, expliquen, és la manca d’especialistes en aquesta àrea.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears