El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Operarà mentre no s'adquireixen els terrenys de les bateries militars on s'establirà l'aparcament definitiu
La massificació de cotxes a la zona d’altra protecció mediambiental que inclou Favàritx va provocar que l’any passat el Consell de Menorca decidís prohibir l’accés rodat durant l’estiu.
L’obertura de l’aparcament provisional, que s’ubicarà a l’entrada de Son Camamil·la, a un quilòmetre del far, evitarà un nou tancament del camí per accedir al far i a les platges de Presili i Cala Tortuga.
Així enguany s’emprarà una fórmula mixta: hi tornarà a haver una línia de bus, però també s’hi habilitarà aquest estacionament provisional per a cotxes mentre es gestiona la compra de les bateries, on s’ubicarà l’aparcament definitiu.
L’Ajuntament de Maó emetrà aquesta setmana l’informe d’usos de l’estacionament provisional. Es preveu que al maig estigui enllestit.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits