Teresa Ribera ha reivindicat el multi-lateralisme i una major ambició per afrontar la crisi climàtica
L’aposta per una major ambició climàtica que no defraudi les expectatives de la societat i les evidències científiques, marca l’inici del tram polític de la COP25 que se celebra a Madrid.
Avui comencen les reunions d’Alt Nivell de la Cimera del Clima amb els ministres dels diferents països presents a la capital espanyola.
La ministra per a la Transició Ecològica en funcions, Teresa Ribera, ha reivindicat el multi-lateralisme i una major ambició per afrontar la crisi climàtica de cara al 2020 i la imminent entrada en vigor de l’Acòrd de París.
També ha explicat que des de la Conselleria que dirigeix ja tramita diversos expedients per incompliments greus
Agricultura hi ha trobat greus problemes d'higiene i cadàvers de gallines i rates