Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Fa un mes que el sistema de telecontrol d'Aquàlia permet detectar problemes a la xarxa de forma immediata
La xarxa d’aigües de Sant Josep de sa Talaia ha estalviat 1 milió 300.000 metres cúbics d’aigua en els darrers dos anys.
El rendiment absolut de la xarxa ha passat del 49 al 60 per cent en aquest bienni, gràcies als més de 7 milions d’euros invertits per l’Ajuntament en la renovació de canonades i dipòsits per evitar-hi pèrdues. Són xifres facilitades per Aqualia durant la presentació del nou sistema de telecontrol de la xarxa, que permet monitorar i controlar qualsevol problema per actuar-hi de manera immediata.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061