Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
No es respecta la crida a l'aturada de tots els conflictes al món per fer front a la pandèmia del Covid-19
L’Aràbia Saudita ha bombardejat diversos objectius de Sanà, la capital del Iemen, com a resposta al llançament de dos míssils per part dels rebels houthis contra l’espai aeri de Riad. Es trenca així una calma de sis mesos, tot i la crida del secretari general de l’ONU, Antonio Gutierres, a l’aturada de tots els conflictes al món per a poder fer front a la pandèmia del Covid-19.
El bàndols enfrontats al Iemen han convertit el coronavirus també en part del conflicte. Els rebels houthies acusen l’Aràbia Saudita de llançar mascaretes protectores infectades pel virus.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania