Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

Una xicranda, vora casa seva, du de cap a dos veïnats
Polèmica a la plaça de l’Esglèsia de Santa Agnès. Tot ve del fet que l’Ajuntament de Sant Antoni, prèvia consulta a l’associació de vesins, ha decidit substituir un arbre mort, un àlber, per una xicranda. Un canvi aparentment simple que ha generat posicions confrontades entre els vesins.
Vicent Riera Riera, més conegut com Vicent ‘Garrover’, de Corona, i la seva mare, no pertanyen a l’Associació de Vesins de Corona, a Santa Agnès, però tenen la casa pràcticament aferrada a la nova xicranda que l’Ajuntament de Sant Antoni acaba de plantar. Les arrels de l’anterior arbre, asseguren, entraven dins del seu habitatge. No volen cap arbre, si de cas, un que quasi no faci arrels. I critiquen, a més, la gestió de l’Ajuntament els darrers anys en aquesta plaça i asseguren que aniran fins al final per tal de substituir el nou arbre.
Des de l’Associació la posició n’és una altra i afegeixen condiments a la polèmica. De moment, però, la xicranda continua a la plaça. Caldrà esperar per conèixer si les reclamacions de Vicent ‘Garrover’ tenen finalment efecte.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols