Espanya, finalista del Mundial
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
El Consell insular ha retirat una desena de barques varades al litoral de l'illa
El Consell de Formentera alerta que l’àrea de gestió de residus des Cap ja acumula 112 barques i es troba al límit de la seva capacitat. Demana a Delegació de Govern que es faci càrrec de la destrucció d’aquestes embarcacions i que intervingui des del moment que arriben a la costa.
En els darrers dies la institució insular ha retirat deu de les 13 embarcacions procedents del fenomen migratori que estaven abandonades a diferents punts del litoral de l’illa. Set d’aquestes s’han retirat a la zona de s’Estufador, on també s’han iniciat tasques de neteja de restes de barques fragmentades per l’onatge.
Delegació de Govern ja ha adjudicat les feines de destrucció de les embarcacions que romanen acumulades a l’àrea de gestió de residus i està previst que pròximament comencin aquestes tasques.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
Els darrers anys ha ajudat a sortir del carrer vint-i-dues persones
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals