Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
A l'hospital eivissenc destaquen que aquest és el tercer oncòleg que s'afegeix a la plantilla des del setembre
L’Àrea de Salut de les Pitiüses incorpora un quart oncòleg a l’hospital de Can Misses, que ha aconseguit captar un especialista que fins ara formava part del Servei d’Oncologia Mèdica de l’Hospital de Son Espases.
A l’hospital eivissenc destaquen que aquest és el tercer oncòleg que s’afegeix a la plantilla des del setembre. Afirmen que en aquests tres mesos han passat de tenir un únic especialista, amb el reforç dels metges desplaçats de Mallorca, a poder normalitzar l’atenció als pacients oncològics. Aquesta era una de les reivindicacions de les associacions de malalts de càncer pitiüses, que recorden que encara hi falta un cinquè especialista.
Avui dia el Servei d’Oncologia pot assumir fins i tot el seguiment dels malalts de càncer hospitalitzats, quan fins ara ho havien d’assumir els internistes de Can Misses. L’increment de la plantilla ha permès acabar 2023 amb un augment del 2% en el nombre de consultes, que havien caigut un 20% al segon trimestre de l’any per la manca d’especialistes.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors