El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
A hores d'ara, ja s'ha ampliat per a pacients COVID les zones d'UCI i de medicina interna
El pla de contingència de l’Àrea de Salut d’Eivissa i Formentera ha permès, de moment, controlar la situació a l’hospital de Can Misses. Però davant l’augment d’hospitalitzacions dels darrers dies, ja hi ha sobre la taula noves mesures per evitar la saturació hospitalària.
L’Hospital de Can Misses té sobre la taula aplicar una nova fase del pla de contingència. A hores d’ara, ja s’ha ampliat per a pacients COVID les zones d’UCI i de medicina interna. La següent passa preveu habilitar la planta de traumatologia. Amb aquesta mesura, l’activitat quirúrgica programada es veuria reduïda a 2 o 3 sales d’operacions a què s’afegirien els dos quiròfans d’urgències. També s’ha arribat un acord amb l’hospital privat d’Eivissa, la Policlínica, per a anticipar-se a les necessitats assistencials.
La Conselleria de Salut assegura que la situació de l’illa d’Eivissa és molt preocupant.
L’única dada positiva de les darreres hores és la reducció de 173 a 150 dels professionals sanitaris que es troben sota vigilància activa.
L’IB-Salut ofereix el trasllat urgent d’infermeres de totes les Illes a Eivissa, amb hotel inclòs, per fer front a la greu crisi sanitària
3.000 casos actius de covid a l’illa d’Eivissa
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle