Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

A hores d'ara, ja s'ha ampliat per a pacients COVID les zones d'UCI i de medicina interna
El pla de contingència de l’Àrea de Salut d’Eivissa i Formentera ha permès, de moment, controlar la situació a l’hospital de Can Misses. Però davant l’augment d’hospitalitzacions dels darrers dies, ja hi ha sobre la taula noves mesures per evitar la saturació hospitalària.
L’Hospital de Can Misses té sobre la taula aplicar una nova fase del pla de contingència. A hores d’ara, ja s’ha ampliat per a pacients COVID les zones d’UCI i de medicina interna. La següent passa preveu habilitar la planta de traumatologia. Amb aquesta mesura, l’activitat quirúrgica programada es veuria reduïda a 2 o 3 sales d’operacions a què s’afegirien els dos quiròfans d’urgències. També s’ha arribat un acord amb l’hospital privat d’Eivissa, la Policlínica, per a anticipar-se a les necessitats assistencials.
La Conselleria de Salut assegura que la situació de l’illa d’Eivissa és molt preocupant.
L’única dada positiva de les darreres hores és la reducció de 173 a 150 dels professionals sanitaris que es troben sota vigilància activa.
L’IB-Salut ofereix el trasllat urgent d’infermeres de totes les Illes a Eivissa, amb hotel inclòs, per fer front a la greu crisi sanitària
3.000 casos actius de covid a l’illa d’Eivissa
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat