Troben el cadàver d’un home a Cala en Forcat, a Ciutadella
És la segona mort en 24 hores en aigües de Menorca després que ahir perdés la vida un home en una piscina des Migjorn Gran
Hi han participat una vintena d'institucions d'emergències
Un vaixell de transport de Baleària ha avisat d’un cadàver a bord i també d’una possible malaltia infecciosa de la qual es desconeixen les causes. També hi ha afectats de la tripulació i un animal que hi va embarcar. Aquest és el supòsit amb el qual ha començat el simulacre al port de Palma. Hi han participat una vintena d’institucions d’emergències on l’Armada espanyola ha estat la que ha coordinat tot l’exercici.
El primer pas en una emergència d’aquesta magnitud és la reunió del Centre de Coordinació Operativa Integrat. Un entrenament que serveix per entrenar i depurar protocols d’actuació. Palma té, des de 2014, el segell de l’Organització Mundial de la Salut per a la gestió d’aquestes emergències de nivell 2 i aquests exercicis són una oportunitat per posar a prova el sistema de resposta. En el simulacre de control del vaixell amb una malaltia infecciosa hi han intervingut 21 institucions i 150 efectius.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la segona mort en 24 hores en aigües de Menorca després que ahir perdés la vida un home en una piscina des Migjorn Gran
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.
El president del Govern espanyol, Pedro Sánchez, viatja a Ceuta al costat del ministre de l'Interior