Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Com si es tractàs d'una operació real, els militars organitzen cada dia les maniobres per restablir les línies de comunicació marítima
L’Armada espanyola du a terme un exercici internacional en aigües de la badia de Palma amb 16 vaixells i 900 efectius de 17 països. Simulen un conflicte entre dos territoris: Majoricaland i Fenícia. Con si es tractàs d’una operació real, els militars organitzen cada dia les maniobres per restablir les línies de comunicació marítima.
El Tornado és una de les embarcacions que participen en aquest exercici de la Força Naval. Dirigeix l’operació el capità de la nau i comandant Rafael Arcos. Juntament amb la resta d’embarcacions, les seves tasques, en operacions reals, consisteixen a localitzar mines, que encara hi ha al fons de la mar.
Però, des del passat 29 d’abril i fins dia 10 de maig són en aigües de Balears fent-hi un exercici internacional. Simulen un conflicte entre territoris, amb interessos per aconseguir camps petrolífers i amb la dificultat també que hi ha una barrera de corall, que impedeix la navegació en alguns trams. Cal emprar els coneixements i l’experiència per resoldre la situació.
Aquests exercicis serveixen d’entrenament a l’Armada espanyola, que aquests dies comparteix escenari amb 900 efectius de 17 països. Demà, jornada de portes obertes per veure in situ el vaixell fins a les 8 del vespre.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13