Augmenten les agrupacions de finques per arribar a les dues quarterades requerides per edificar en sòl rústic
Hi ha compradors que arriben a pagar 100.000 euros per parcel·les de 7.000 m²
Una exposició que cerca la preservació dels Molins de vent del Pla de Sant Joan
Un arquitecte valencià amb una passió per les construccions BIC de les Illes Balears. Així presenta Lluís Bort la seva passió pel patrimoni moliner.
L’arquitecte i fotògraf valencià recull en 22 fotografies un projecte que s’enfoca a destacar el paper fonamental que van tenir els molins d’aigua al Pla de Sant Jordi a la segona meitat del segle XIX.
L’artista proposa una simbiosi entre propietari i administració per poder preservar aquest patrimoni tan característic a les Illes. Bort destaca per la seva tècnica a l’hora de capturar el moment. Ho fa quan hi ha vent, per aconseguir fotografies úniques.
L’exposició estarà disponible a la Fundació Coll Bardolet de Valldemossa fins al pròxim 28 d’octubre.
Per a més informació, podeu visitar la seva pàgina web Lluis Bort Cerezo
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Hi ha compradors que arriben a pagar 100.000 euros per parcel·les de 7.000 m²
Els fets van passar dissabte a la nit, a Sant Ferran, i, segons un comunicat de Sa Clau de s'Armari, la víctima hauria rebut una "brutal pallissa" per part de dos individus
Ha passat aquest dilluns, devers les 17.00 hores, i cap persona n'ha resultat ferida