Segon precinte a una obra il·legal de ses Casetes des Capellans
El propietari haurà de pagar una sanció mentre no repari els terrenys
Una exposició que cerca la preservació dels Molins de vent del Pla de Sant Joan
Un arquitecte valencià amb una passió per les construccions BIC de les Illes Balears. Així presenta Lluís Bort la seva passió pel patrimoni moliner.
L’arquitecte i fotògraf valencià recull en 22 fotografies un projecte que s’enfoca a destacar el paper fonamental que van tenir els molins d’aigua al Pla de Sant Jordi a la segona meitat del segle XIX.
L’artista proposa una simbiosi entre propietari i administració per poder preservar aquest patrimoni tan característic a les Illes. Bort destaca per la seva tècnica a l’hora de capturar el moment. Ho fa quan hi ha vent, per aconseguir fotografies úniques.
L’exposició estarà disponible a la Fundació Coll Bardolet de Valldemossa fins al pròxim 28 d’octubre.
Per a més informació, podeu visitar la seva pàgina web Lluis Bort Cerezo
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El propietari haurà de pagar una sanció mentre no repari els terrenys
Entre els migrants hi ha almenys nou dones i dos infants petits; una dona ha estat atesa pel 061 per molèsties a les cames
La mare, de 86 anys, ha desnonat la seva filla junt amb els seus quatre fills i una neta de 12 anys