Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Es recomana no fer renous ni dur cans per evitar que aquestes aus fugin
Molts menorquins trien l’excursió del Camí de Cavalls que arriba fins a Port Addaia des de Favàritx perquè saben que els flamencs ja han arribat. Gent de totes les edats caminen amb l’esperança de trobar les aus, que cada hivern arriben en un major nombre procedents del Delta de l’Ebre cercant més tranquil·tat.
Però aquesta àrea d’alta concentració d’aus forma part del Parc Natural de s’Albufera des Grau i no tothom sap que no es poden dur cans perquè la seva olor, similar a la dels llops, és una amenaça per als flamencs i els poden fer fugir. Però hi ha altres recomanacions.
Enguany s’han albirat uns 50 flamencs que passaran unes setmanes a aquesta zona humida però partiran a la primavera per nidificar a una altra banda.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte