Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

Botigues de roba, complements i records valoren positivament l'arribada de turistes i esperen una bona temporada d'estiu
A mesura que avança la desescalada, es reactiva l’economia a les Balears. N’és un exemple Formentera, amb els negocis de l’oferta complementària. Activitats esportives com la vela, el windsurf i el busseig estan molt sol·licitades en aquesta primera quinzena de mes i les previsions per a la temporada d’estiu són molt positives.
Botigues de roba, complements i records valoren positivament l’arribada de turistes i esperen una bona temporada d’estiu.
Una pujada en les vendes que, amb l’arribada dels mesos de juliol i agost, s’espera que continuï en ascens.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Jaime Martínez, batle de Palma: "Si fos per mi ja haurien entrat els buldòzers la setmana passada"
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat