L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Podrien canviar de destinació si atribueixen als gestors de l'indret on van la culpa de la situació sanitària
Si els turistes pensen que un Govern o una destinació concreta no prenen les mesures necessàries contra el coronavirus o no hi ha controls suficients, aquests podrien decidir no venir, tant ara com en el futur. És una de les conclusions principals d’un estudi internacional amb participació balear, que ha analitzat la percepció del risc de la covid-19 i les tendències de viatges. La directora de l’Escola de Turisme de Balears Felipe Moreno, María José Moreno, ha explicat que “si veim que un Govern autonòmic no ha controlat suficient la propagació o que les empreses no han estat capaces de seguir les recomanacions de l’OMS”, afectaria a la intenció de viatge.
La por davant el coronavirus i les restriccions estan al darrere de l’aturada de vendes a les agències de viatges. La patronal ha explicat que només venen viatges interilles i alguns a la península, bàsicament per motius familiars.
El president d’AVIBA, Xisco Mulet, ha afirmat que “aquesta incertesa incomoda a la gent” i que “la gent és reticent” si han de viatjar a un lloc i veuen als mitjans de comunicació que hi ha contagis. Els experts han assegurat que ara és fonamental que les destinacions turístiques comuniquin bé i generin confiança entre els potencials visitants. Però la informació donada ha de ser veraç.
La directora de l’Escola de Turisme de Balears Felipe Moreno ha afirmat que és fonamental comunicar fora que “realment s’estan fent complir les normes”. Moreno ha explicat que els turistes que solen venir cada estiu podrien canviar de destinació si atribueixen als gestors de l’indret on van la culpa de la situació sanitària.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues