Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Miguel Ángel Gómez diu que segurament un sortirà, mentre el portuguès es presenta com la gran aposta per al lateral dret
El nou flamant lateral dret de la UD Eivissa, Zé Carlos, ha estat presentat aquest matí a l’estadi de Can Misses. El director esportiu, Miguel Ángel Gómez, ha explicat que segurament l’arribada del portuguès provocarà la sortida d’un dels dos, fins ara, ocupants d’aquesta posició: Fran Grima o Cifu.
Zé, com li agrada al nou lateral que li diguin, assegura que és un jugador ”intel·ligent” i que li agrada tenir la pilota. Avui s’ha exercitat ja amb els seus companys. Arriba cedit una temporada provinent de l’Sporting de Braga. L’any passat també va estar a préstec, al Gil Vizente de la primera portuguesa. Allí va jugar 30 partits. Miguel Ángel Gómez diu que els darrers mesos ha millorat defensivament i que era la seva “primera opció” per a la demarcació. El president Amadeo Salvo ha dit que serà un jugador que “agradarà molt a l’afició”.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals