Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
Miguel Ángel Gómez diu que segurament un sortirà, mentre el portuguès es presenta com la gran aposta per al lateral dret
 
                             
                            El nou flamant lateral dret de la UD Eivissa, Zé Carlos, ha estat presentat aquest matí a l’estadi de Can Misses. El director esportiu, Miguel Ángel Gómez, ha explicat que segurament l’arribada del portuguès provocarà la sortida d’un dels dos, fins ara, ocupants d’aquesta posició: Fran Grima o Cifu.
Zé, com li agrada al nou lateral que li diguin, assegura que és un jugador ”intel·ligent” i que li agrada tenir la pilota. Avui s’ha exercitat ja amb els seus companys. Arriba cedit una temporada provinent de l’Sporting de Braga. L’any passat també va estar a préstec, al Gil Vizente de la primera portuguesa. Allí va jugar 30 partits. Miguel Ángel Gómez diu que els darrers mesos ha millorat defensivament i que era la seva “primera opció” per a la demarcació. El president Amadeo Salvo ha dit que serà un jugador que “agradarà molt a l’afició”.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
