Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

La baixa temperatura dels darrers dies fa que les empreses que s'hi dediquen no donin l'abast
L’arribada del fred a Mallorca ha agafat una mica desprevinguts els ciutadans. Després de la nevada de dilluns, la baixa temperatura s’ha imposat arreu i ha causat l’increment de venda de llenya. A moltes empreses de venda de llenya, aquests dies no donen l’abast. I és que molts han estat els clients que han esperat a l’arribada del fred per proveir-se’n.
Aquest dimecres a Selva hi hauria d’haver hagut mercat, però a causa del fred i també de la pluja no n’hi ha hagut. La baixa temperatura no convida a sortir a passejar, i els que ho fan van ben abrigats.
El mal temps i el fred encara durarà uns dies, per la qual cosa, abrics i també paraigües seran encara ben necessaris per sortir de casa.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions
Els protocols festius inclouen un règim sancionador que defineix les infraccions