Detengut per apunyalar son pare i el padrí a Son Ferriol
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
'Here I am, Here I am. How do you do' es pot veure a la galeria Louis21 fins al 2 de novembre
Uns dibuixos animats i la seva aferradissa cançó han inspirat l’última sèrie de quadres de l’artista canadenc Michael Swaney. El resultat és una exposició que es veurà per primer cop aquest divendres horabaixa a les 19.00 hores a la galeria Louis 21 de Palma. 16 quadres de gran format mostren mans i jerseis sobre tela crua. També hi ha sis dibuixos amb un estil infantil, colorit i transgressor.
No és la primera vegada que Swaney exposa el seu art a Mallorca. A principis de juliol, en un projecte amb la residència artística de Muro, el canadenc va crear aquest mural col·laboratiu amb ceràmica rompuda i amb l’ajut de 400 nins.
Michael Swaney segueix treballant amb el seu art multidisciplinar. Les seves creacions psicodèliques han arribat fins a l’alta costura belga. Fins al 2 de novembre es podrà veure la sèrie del canadenc a la galeria Louis 21.
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El presumpte agressor roman a l'àrea de psiquiatria de Son Espases