Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
L'edició d'enguany compta amb 16 participants, entre centres públics i privats
Les galeries de Palma estan a punt d’estrenar la temporada estival. A partir de dijous, obriran les portes amb noves propostes. La galeria Aba Art Lab aposta per l’artista alemanya Anke Blaue, que treballa els camps de colors a partir de teles fetes sobre tot de lli.
L’Art Palma Summer compta enguany amb 16 participants, entre centres públics i privats. La galeria Addaya d’Alaró fa només dos mesos que va obrir la seu a Palma, i hi desembarca amb l’obra de Fermín Jiménez Landa.
La galeria Fran Reus programa per primer cop dues individuals a la vegada. La del mallorquí Bartomeu Sastre és una reflexió sobre el món de l’art a través de l’humor.
Màquines d’Arcade, teles de licra, llaunes… Els materials reciclats són una ensenya de l’artista Marian Garrido, qui fins i tot ha creat la seva pròpia beguda isotònica per convertir-la en art.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment