Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Arriba la quarta edició del Saladina Art Fest
L’art urbà ja s’ha convertit en un fenomen clau al nucli de Can Picafort. Fa 4 anys, el muralista Joan Aguiló va començar una aventura per donar color a aquesta zona costanera. Així va néixer el Saladina Art Fest. Enguany hi participen 5 artistes d’arreu del món.
L’australià Fintan Magee és un dels muralistes més reconeguts arreu del món. Divendres passat va començar aquesta peça en una façana de Can Picafort. És un senyal que torna el Saladina Art Fest.
L’aportació local d’enguany la fa la manacorina Cati Julve, que ja té ben avançada la seva peça. L’argentí Zosen i la japonesa Mina Hamada, han començat aquest dimarts la seva obra.
I és que l’atmosfera de Can Picafort inspira els artistes a crear murals figuratius i orgànics. És el cas de la peça “Salvia Officinalis”, de la gallega Doa Oa.
El Saladina també ofereix concerts, teatre i tallers. Fins aquest diumenge trobareu els artistes creant, traç a traç, una nova manera d’entendre l’entorn de Can Picafort.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat