Detengut per apunyalar son pare i el padrí a Son Ferriol
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Instal·lacions, fotografia i escultura integren la mostra 'Carne triste', que s'inaugura demà divendres
A la nova exposició del Casal Solleric de Palma, predomina la foscor. La mostra ‘Carne triste‘ està protagonitzada per la destrucció de la natura i dels mateixos homes, amb les guerres. L’obra de l’artista Juan Carlos Batista s’inaugura demà divendres, i la podreu veure fins al setembre.
Hi trobem una llàntia d’Aladí, que en realitat és una bota militar de la qual només emana destrucció. L’artista també juga a enganyar l’espectador. En una fotografia, Juan Carlos Batista ha convertit un bosc en el fum d’una gran bomba. I en una altra, al revés: d’una explosió, n’ha fet natura.
‘Carne triste‘ està integrada per instal·lacions, fotografia i escultura de Batista, tot un referent de l’art contemporani a les Canàries. Amb ironia i crítica, Juan Carlos Batista ha teixit aquesta exposició, a la qual hi ha algunes peces creades expressament per al Casal Solleric.
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El presumpte agressor roman a l'àrea de psiquiatria de Son Espases