Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
L'arxiu recull documents des del segle XIX fins l'actualitat
L’arxiu de Formentera té un nou emplaçament, tot just al cor de Sant Francesc. A partir d’ara aquest edifici amaga autèntics tresors, com per exemple un cens dels presos que van sortir al 1946 en llibertat vigilada o còpies de receptes farmacèutiques de 1936.
El document més antic data de 1870 i es tracta de la compra-venda d’un terren as Cap de Barbaria.
Més de 4.000 capses que permeten conèixer la realitat de Formentera des del segle XIX. L’any passat es realitzaren més de 200 consultes i amb aquesta nova ubicació es busca apropar l’accés a aquesta informació a la població formenterera.
Les tasques que han permès crear aquest arxiu s’intensificaren tot just fa un any i encara ara s’hi continua fent feina.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027