Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Es tracta de documents, diaris, fotografies, publicacions i llibres illencs i estatals, publicats entre el segle XVII i el segle XX
És la donació particular més important que ha rebut mai l’Arxiu Històric d’Eivissa i Formentera. Els documents més antics són de la primera meitat del segle XVII. Parlen de l’expropiació de les salines al poble d’Eivissa per dret de conquesta per part de Felip V de Borbó. Es tracta de documents, diaris, fotografies, publicacions i llibres illencs i estatals, que varen ser publicats entre el segle XVII i el segle XX.
També s’hi poden trobar els plànols del cable de telègraf que es va instal·lar entre Mallorca i Eivissa, documents relatius al projecte del Port d’Eivissa, de l’enginyer Emili Pou, que daten del 1880, o els de la inauguració del monument de Vara de Rey.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat