Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Moscou acusa Kíev de l'atemptat i demana una investigació internacional
L’assassinat d’un dels líders dels rebels pro-russos a l’est d’Ucraïna amenaça de fer revifar un conflicte que, tot i les constants negociacions, es manté latent.
Aleksandr Zakhàrtxenko ha mort, aquest divendres, en un atemptat amb bomba en una cafeteria propera al seu domicili. Des del maig de 2014, ostentava el càrrec de president de l’autoproclamada República Popular de Donetsk, una de les dues províncies que es van rebel·lar contra la voluntat del govern ucraïnès d’avançar en la integració a la Unió Europea i l’OTAN.
Moscou ja ha acusat Kíev de ser el responsable de l’atac, que també ha deixat ferit el ministre de finances del territori rebel. El govern ucraïnès ho ha negat i vincula l’assassinat a disputes internes entre els prorrussos. El Kremlin demana una investigació internacional imparcial i acusa Ucraïna d’apartar-se de la via de la negociació.
Des de l’inici del conflicte, fa més de quatre anys, s’han acordat 24 altos al foc però cap d’ells s’ha respectat íntegrament. El darrer, de fet, va entrar en vigor aquest passat dimecres.
Tot i que ja ha perdut l’atenció dels mitjans occidentals, el conflicte segueix latent i, enguany, ha provocat 160 morts. En total, aquesta guerra s’ha cobrat 10.000 vides.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre