Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Assemblea acorda també la creació de l'Associació professional de docents de Mallorca
217
L’Assemblea de Docents suspèn la seva activitat. L’actual coordinadora s’ha dissolt després de sol·licitar el seu relleu. Com que no hi ha candidats per la renovació, han decidit que les diferents feines es continuïn fent des dels centres, fins que totes les assemblees decideixin que és necessari reactivar-la.
En la seva darrera reunió, també han acordat la creació de l’Associació professional de docents de Mallorca, amb l’objectiu de convertir aquestes associacions professionals en el futur Col·legi Professional de Docents de les Balears.
Serà aquesta entitat, expliquen, la que gestionarà els doblers que queden en l’anomenada caixa de resistència, que es guarden per futures reivindicacions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades