Una nina anomenada Olivia, primer nadó nascut a les Balears el 2026
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
El jove escriptor ha treballat en diverses associacions que acullen gent amb perill d'exclusió
An és un jove que es troba en l’etapa de passar del col·legi a l’institut: el salt a l’adolescència. I ‘An’ és el títol del primer llibre de Samuel Benítez, un jove voluntari de diverses associacions que acullen gent amb perill d’exclusió i que han estat víctimes d’abusos, assetjament escolar o que han patit bulímia.
Treure el llibre no ha estat senzill, l’editorial que l’anava a publicar va tancar. Tot i això, Samuel Benítez se l’ha editat ell mateix i les aventures d’An començaran el seu recorregut en el mercat. Estem davant 193 pàgines d’ensenyament. De persones en risc d’exclusió social, que han compartit amb un escriptor de 26 anys, debutant, les experiències que han marcat la seva adolescència.
Són històries dures, de les quals Benítez ha estat el pont. El jove escriptor ha explicat que es tracta d’una obra crítica, però amb afany constructiu. ‘An’ es pot adquirir a través d’internet per 13,5 euros. Acaba de sortir a la venda, i Samuel Benítez assegura ja està treballant en una segona part.
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario