Alletar els infants és cada dia una imatge més habitual, però fer-ho a l’espai públic encara pot generar reticències. Amb la intenció de protegir i donar suport a aquesta pràctica, l’Associació Balear d’Alletament Matern commemora avui el Dia Mundial de la Lactància. Enguany, ho ha fet al Parc de la Mar amb un taller de massatge per a nadons, un ball de mares i animació infantil. També s’ha llegit un manifest. L’associació, que enguany fa vint anys, reclama els sis mesos de maternitat pagada i un millor finaçament econòmic, que ha minvat durant els darrers anys.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa